ورزش های حال درست کنی

تحقیقات نشان می دهند که ورزش و فعالیت بدنی می تواند در بهبود علایم افسردگی نقش عمده ای ایفا کند.
 متخصصان مکانیسم این اثر را افزایش ترشح سروتونین در نتیجه ورزش می دانند. سروتونین یک واسطه عصبی است که در تنظیم خلق و خو  و احساساتی نظیر امید، علاقه، لذت، انگیزه و تنظیم خواب نقش اساسی دارد.  ادامه مطلب ...

مرغ سوخاری رژیمی

ما غذاهای یک رستوران را با در نظر گرفتن کیفیت و مواد اصلی آن طوری تغییر دادیم که برای افراد رژیمی بسیار مناسب است ،مرغ سوخاری رژیمی یکی از آنهاست… 


مرغ سوخاری

ادامه مطلب ...

حاملگی پوچ

حاملگی پوچ وقتی اتفاق می افتد که تخم باردار شده خودش را به دیواره رحم می چسباند، اما جنین رشد نمی کند. سلول ها درون ساک حاملگی گسترش پیدا می کنند، اما خود جنین رشد نمی کند. یک حاملگی پوچ معمولا قبل از زمانی که زن متوجه حاملگی خود بشود، اتفاق می افتد. 


حاملگی پوچ

ادامه مطلب ...


طرز تهیه استیک ماهی

استیک ماهی











 

ادامه مطلب ...

ارسال فایل های حجیم با ایمیل

سیاری از سرویس های پست الکترونیکی موجود اجازه ارسال ایمیل هایی با فایل های الحاقی بالاتر از حجم معینی را نمی دهند. این مقدار در سرویس Outlook و جیمیل حدود ۱۰ مگابایت تعیین شده است. از آنجایی که برخی مواقع نیاز به ارسال فایل هایی با حجم بیشتر از این مقدار وجود دارد، راه های ارسال فایل هایی با حجم بالاتر از ۱۰ مگابایت از طریق پست الکترونیک را بررسی می کنیم. 

ادامه مطلب ...

پاییز فصل خزان پوست

هنوز فصل سرما از گرد راه نرسیده، آثارش را روی پوست ما گذاشته است. با آمدن پاییز بتدریج خشکی روی پوست دست و صورت پدیدار می‌شود و گاه نیز این خشکی با پوسته‌‌ریزی توام است که ناراحتی‌هایی ایجاد می‌کند و اگر بموقع راه‌حل مناسبی برای برطرف شدنش یافت نشود به خارش یا قرمزی نیز منجر می‌شود. 


فصل خزان

ادامه مطلب ...

همسر دروغگو

دروغ گویی از ضعف های جدی در یک رابطه است. اگر فردی که با او وارد رابطه ای صمیمانه شده ایم، با ما صادق نیست و ارتباط با او، نوعی شک مزمن و تردید همیشگی برای ما در پی دارد باید برای این مسئله چاره ای اساسی اندیشید. 


همسر دروغگو

ادامه مطلب ...

همسرانی که مدام قهر و آشتی می کنند

زوجین قهر را با بی توجهی به مسئله و مشکل اصلی تمام نکنند و با هم صحبت کنند اگر بار اول دعوایشان شد، بار دوم صحبت کنند، اگر باز هم دعوا کردند بار سوم صحبت کنند و اگر می توانند از مشاوره متخصص و متعهد کمک بگیرند تا این مشکل پیشرفت نکند! 


قهر و آشتی


ادامه مطلب ...

آب میوه های خوش طعمی که ...

مصرف میوه و سبزی برای حفظ سلامت بسیار مفید است زیرا عملکرد مناسب اعضای کلی بدن را حفظ می کند. سبزی و میوه را می توان به صورت خام یا پخته مصرف کرد اما آب میوه خاصیت بیشتری دارد.

 

آب میوه

ادامه مطلب ...

کارهای ویران‌گر یا سازنده زوجین

هنگامی که تازه با فردی آشنا می شوید و در ابتدای نامزدی یا ازدواج قرار دارید، همه چیز زیبا و خاطره انگیز است. هنگامی که خانواده های یکدیگر را برای نخستین بار ملاقات می کند، آنها شما را تحسین می کنند و شما احساس می کنید دوستشان دارید.

همه رابطه ها در ابتدا بسیار خوب و دوست داشتنی هستند اما در میان همه آن خوبی ها، مسایلی هم وجود دارند که اصولا توسط زن یا مرد نادیده گرفته می شوند و زمانی به اهمیت آنها پی می برید که بسیار دیر است و کار از کار گذشته.


زن و شوهرها

ادامه مطلب ...

شامی بابلی

شامی بابلی از غذاهای اصیل شهر بابل در استان مازندران می باشد که در سایر شهر های استان نیز تهیه می شود. این غذای بسیار خوشمزه از انواع سبزیجات کوهی و معطر استفاده می گردد.بچه ها نیز از آن بخوبی استقبال می کنند.

 

شامی بابلی

ادامه مطلب ...

بهترین زمان برای ازدواج

معنای اصطلاحی نکاح:

نکاح رابطه‌ای است حقوقی، عاطفی که به وسیله عقد بین زن و مرد حاصل می‌گردد و به آن‌ ها حق می‌دهد که با یکدیگر زندگی کنند و مظهر بارز این رابطه حق تمتع جنسی است.


ازدواج

ادامه مطلب ...

پردرآمدترین شغل ها برای خانم های ایرانی

این روزها داشتن شغلی پر درآمد دغدغه فکری بسیاری از خانم ها شده است. یک شغل خوب و پردرآمد که با روحیه شما سازگار باشد، نه تنها باعث بالا رفتن استقلال مالی است بلکه از لحاظ روانی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می شود. بدون شک برای رسیدن به هر حرفه و شغلی باید مسیری را طی کنیم، پس بهتر است قدم در راهی بگذاریم که می دانیم هدفی طلایی انتظار ما را می کشد.



پردرآمدترین شغل

ادامه مطلب ...

لایه برداری از صورت

همانطور که میدانید لایه بردارهای زیادی برای بدن وجود دارد اما انتخاب یک لایه بردار مناسب و موثر برای صورت کار سختی به نظر میرسد. 



لایه برداری

ادامه مطلب ...

موهای زائد

هیرسوتیسم یا رشد بیش از حد موهای زائد در بدن خانم‌ها، معمولا با ابتلا به بیماری‌های غدد یا تخمدان پلی‌کیستیک مرتبط است. موهای زائد چه کم باشند و چه زیاد، برای خانم‌ها آزاردهنده‌اند.


 موهای زائد ادامه مطلب ...

چین و چروک های صورت

هیچکس از اینکه ظاهر زشت و چروک داشته باشد خوشش نمی آید و همیشه دوست دارد پوستی شاداب و درخشان داشته باشد اما پیری کم کم به سراغمان می آید و برای اینکه مواظب پوستمان باشیم باید از کرم ها و ماسک هایی استفاده کنیم که چربی و آب پوست را تامین و ذخیره میکنند.



چین و چروک

ادامه مطلب ...

غبغب و راه درمان

همه می دانند که برای خلاصی از چربی اضافه (در هر ناحیه از بدن که باشد) باید فعالیت چربی سوز بیشتری انجام شود. آب کردن چربی اضافی زیر چانه یا همان غبغب خودمان هم در این مورد استثنا نیست. البته داشتن غبغب برای افرادی که چاق هستند یا اضافه وزن دارند، امری طبیعی است، اما گاهی این اتفاق می افتد که فرد با وجود طبیعی بودن وزن بدنش، با معضل غبغب دست به گریبان می شود و البته نباید فراموش کنید که وجود غبغب، تاثیر زیادی بر چهره فرد دارد و اصولا باعث می شود سن افراد، بیشتر به نظر برسد.



چربی صورت

ادامه مطلب ...

تقویت موها با روغن نارگیل

دستورالعمل های خانگی زیبایی همچنان پرطرفدار هستند ، چرا که علاوه بر هزینه پایین و آسان بودنشان ، کارایی و مفید بودنشان به اثبات رسیده است ، این دستورالعمل برای تقویت و درمان موها توسط یکی از متخصصین زیبایی توصیه شده است .



تقویت موها

ادامه مطلب ...

حرکاتاتی برای لاغر کردن باسن و ران

اگر به دنبال لاغر کردن ران و باسن هستید و یا در مجموع  می خواهید پایین تنه خود را لاغرتر کنید، پاهای باریک و باسنی سفت به دست آورید.
حرکات ورزشی
ادامه مطلب ...

علت اصلی و شایع نازایی در زنان

حدود۱۰ درصد از زوجین که در سنین باروری هستند در آمریکا دچار مشکل نازایی هستند.



نازایی در زنان

ادامه مطلب ...

ویژگی هایی شوهر خوب

همسر شما برای اینکه بتواند تا آخر عمر شوهر خوبی برای شما و پدر خوبی برای فرزندانتان باشد باید این خصوصیات را داشته باشد .

درست است که رابطه هر زوج با زوج دیگر کاملا" متفاوت است اما به هر حال همسر شما برای اینکه بتواند تا آخر عمر شوهر خوبی برای شما و پدر خوبی برای فرزندانتان باشد باید این خصوصیات را داشته باشد .


شوهر خوب


ادامه مطلب ...

آیا قندهای مصنوعی لاغر می کنند؟

مطالعه‌اى تازه نشان می دهد که مغز مى‌تواند به تفاوت میان قند طبیعى و مصنوعى پى ببرد. خبر بد اینکه، خوردن غذاهاى حاوى قند مصنوعى تنها اشتیاق مغز براى مصرف مواد قندى را افزایش مى‌دهد.


قندهای مصنوعی 
ادامه مطلب ...

ماده غذایی مفید برای چشم ها

یش از ۲۵ میلیون نفر از مردم جهان به مشکلات و اختلالات بینایی نظیر آب مروارید مبتلا هستند که این مشکلات می‌توانند عامل نابینایی در افراد بالای ۵۵ سال باشند.

 

ماده غذایی

ادامه مطلب ...

خواص آناناس

 آناناس یکی از دیگر میوه هایی است که متعلق به مناطق گرمسیری کشور است و حاوی ویتامین Aو Bو C و کلسیم و فسفر و آهن و اسیدسیتریک است.


th

  ادامه مطلب ...

ریزش سکه‌ای موی سر

مجتبی امیری در گفت‌وگو با فارس در خصوص علت ریزش سکه‌ای مو در سر و صورت گفت: ریزش سکه‌ای مو یا آلوپسی‌ آره آتا یک بیماری ایمونولوژیک است که سلول‌های ایمنی خود فرد موهای این ناحیه را از بین می‌برد.

 

ریزش

ادامه مطلب ...

آشپزی

طرز تهیه ی همبرگر با پنیر لاسبزی 


طرز تهیه ی همبرگر

ادامه مطلب ...