پشیمانی بعد از عقد

ازدواج فقط حلقه به دست کردن و تعیین مراسم روز ازدواج نیست. درست زمانی که حتی فکرش را هم نمی کنید، بروز بعضی مشکلات ممکن است عرصه زندگی را حتی در دوران عقد و زمانی که کارت های عروسی تان را بین اقوام پخش کرده اید، چنان به شما تنگ کند که عطای بودن با همسرتان را به لقایش ببخشید.

پشیمان

ادامه نوشته

بخور دادن صورت

یک متخصص پوست گفت: بخور دادن به تغییرات موقت در وضعیت ظاهر پوست و شفاف کردن آن کمک می‌کند و بیشتر به افرادی که پوست خشکی دارند توصیه می شود.

بخور دادن

ادامه نوشته

تمیز کردن ماشین لباس

آیــا می‌دانیــد ماشــین لباسشویی به این دلیل که یک دستگاه تمیزکننده است، لزوما تمیز و بدون آلودگی نیست و حتی چون آب در بخش‌های مختلف آن جریان دارد و رطوبت ایجاد می‌کند، فضای مناسبی برای رشد میکروب و باکتری است. لباس‌هایی که از ماشین لباسشویی بیرون آورده می‌شوند، شاید فاقد لک و کثیفی باشند ولی صددرصد تمیز نیستند. برای داشتن لباس‌هایی کاملا تمیز باید ماشین لباسشویی خود را هم هر چند وقت یک بار تمیز کنید.

تمیز کردن

ادامه نوشته

اشتباهات شوهر را ببخشید؟!

شاید همه اشتباهات همسرتان روی زندگی شما کم و بیش تاثیر داشته باشد اما همه آنها رابطه شما را ویران نمی‌کنند. اینکه شما در مورد چه چیزهایی حساس باشید و اینکه همسرتان اشتباهش را از چه راهی انجام دهد، می‌تواند شما را به همسری سخت‌گیر یا بی‌خیال تبدیل کند.

اشتباهات

ادامه نوشته

سوپ سیب زمینی و شلغم

طرز تهیه ی سوپ سیب زمینی و شلغم

سوپ سیب زمینی

ادامه نوشته

بادمجان با دانه انار

طرز تهیه ی بادمجان با دانه انار

بادمجان با دانه انار

ادامه نوشته

ارسال ایمیل را با دست خط خود

گوگل ابزار جدیدی برای ارسال ایمیل دست نویس به جیمیل افزوده است که به کاربر امکان می دهد با دست خط خود به دیگران نامه الکترونیکی ارسال کند.

دست خط

ادامه نوشته

افراد چاق برای لاغر شدن از بینی شان شروع کنند

محققان به تازگی دریافته اند که بینی افراد نقش انکارناپذیری از چاق شدن آنها دارد و برای "لاغر" شدن می بایست مشکلات تنفسی و بینی خود را نیز در نظر بگیرند.

افراد چاق

ادامه نوشته

تهیه ی ترشی قارچ و زیتون

طرز تهیه ی ترشی قارچ و زیتون

ترشی قارچ و زیتون

ادامه نوشته

ترشحات عفونی

تمام خانم ها دارای ترشحات واژنی هستند. این ترشحات ناشی از وجود باکتریهایی هستند که بی خطر بوده و به پاک کردن ناحیه تناسلی کمک می کند.

ترشحات عفونی

ادامه نوشته

میوه های پاییزی لاغر کننده

کارشناسان می گویند با فرا رسیدن پاییز می توان با مصرف میوه و سبزیجات فصل به حفظ وزن مناسب کمک کرد. میوه ها و سبزیجات شامل مواد غذایی هستند که میزان کالری کمی دارند و با خوردن آن فرد احساس سیری می کند و همین عامل مانع از پرخوری می شود. 

میوه های پاییزی

ادامه نوشته

قرص های ضد بارداری، مفید یا مضر؟

قرص‌های ضدبارداری از ترکیب دو نوع هورمون که به صورت طبیعی در بدن و از تخمدان‌ها آزاد می‌شوند، ساخته می‌شوند و با تاثیر بر تخمدان‌ها مانع از تخمک‌گذاری می‌ گردند. همین طور با نامناسب کردن شرایط دهانه رحم، مانع از عبور اسپرم و باروری می‌شوند.

قرص های ضد بارداری

ادامه نوشته

دست مردان متاهل را رو کنید

حتما در روزنامه ها خوانده اید که گاهی مردان متاهل، با مجرد معرفی کردن خود سراغ دخترانی می روند که از همه جا بی خبر به آنها اعتماد کرده اند. مردانی که به هزار و یک دلیل، قبل از آنکه خواستگاری خانوادگی و رسمی داشته باشند، به شما پیشنهاد ازدواج می دهند و اصرار دارند زودتر غائله را ختم کنند.

مردان متاهل

ادامه نوشته

خونریزی های زنانه غیر طبیعی

خونریزی غیرطبیعی در هر سنی ممکن است دیده شود. با این حال در زمان‌های خاصی از زندگی زنان این حالت شایع‌تر است.

خونریزی های زنانه

ادامه نوشته

مزیت ورزش

در یک بررسی تازه آشکار شد که انجام مرتب فعالیت‌های بدنی می‌تواند خطر از بین رفتن حس بویایی را که با افزایش سن در افراد تشدید می‌شود، کاهش دهد.

ورزش

ادامه نوشته

کرم های ضد چروک

بیشتر آنها شاید هم پا را فراتر گذاشته و برخی را امتحان کرده باشند. در اینجا ۲ پزشک از برترین متخصصان پوست ایران درمورد تاثیر واقعی کرم‌ها و مواد ضدچروک برای شما توضیح می‌دهند.

ضد چروک

ادامه نوشته

چه فرشی، برای چه دکوراسیونی؟

استفاده از فرش در دکوراسیون و خانه آرایی، بخصوص برای ما ایرانی‌ها نقشی مهم ایفا می‌کند زیرا علاوه بر زیبایی، برای بسیاری حکم سرمایه گذاری هم برای آینده هم دارد.

دکوراسیون

ادامه نوشته

بوی بد دهان

این بوی ناخوشایند حفرۀ دهان ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد، ممکن است دائمی و یا موقت باشد، مثلاً فقط صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب، در دوره های قاعدگی، در موارد درمان های هورمونی، بعد از دنبال کردن رژیم لاغری و یا… ایجاد شود. برخی خوراکی ها (مانند سیر، پیاز، ادویه ها)، استعمال دخانیات و نوشیدن الکل نیز می‌توانند از عوامل تولید کنندۀ بوی بد دهان باشند.

بوی بد دهان

ادامه نوشته

طراحی دکوراسیون

بسیاری از افراد بر اساس سلیقه خود خانه یا محل کارشان را زینت می‌دهند اما از آنجا که برخی اصول را رعایت نمی‌کنند زحمتشان به چشم نمی‌آید. اگر قصد دارید جزو این دسته افراد نباشید، از انجام ۵ اشتباهی که در ادامه مطلب گفته شده پرهیز کنید.

طراحی دکوراسیون

ادامه نوشته

عروس زیبا و رویایی باشید

یکرنگ باشید: هرقدر هماهنگی میان تور و لباس عروس شما بیشتر باشد زیباتر خواهید بود. مثلا اگر لباسی گیپور به تن می‌کنید بهتر است روی  تور هم گیپور کار شده باشد یا اگر لباس عروس‌تان شیری و نباتی است  باید تور همرنگ آن باشد و نباید تور سفید استفاده کرد.

عروس زیبا

ادامه نوشته

بزرگترین اشتباهات دختران در اولین ملاقات با پسران

با بزرگترین اشتباهات دختران در اولین ملاقات با پسران آشنا شوید

برای اینکه بزرگ ترین اشتباهات آداب معاشرت را بشناسید و بدانید چه مسایلی باعث ناراحتی و بی حوصله شدن مردان در طول قرارهای ملاقات می شود، مطلب زیر را مطالعه کنید.

اشتباهات دختران

ادامه نوشته

دوستی با افراد چاق

اگر اطرافیانتان دچار “اضافه وزن” هستند این احتمال وجود دارد که شما هم در عرض مدت کوتاهی چاق شوید. اطرافیان لاغر انگیزه پرخوری را از شما می گیرند و ناخود اگاه به سمت کم خوردن و کاهش وزن ترغیب می شوید.

افراد چاق

ادامه نوشته

سیاهی زیر بغل

آیا به دنبال راهی برای از بین بردن سیاهی زیر بغل خود هستید؟ اگر پاسخ شما به این پرسش‌ها مثبت است، باید ابتدا با علل به وجود آمدن این سیاهی آشنا شوید.

سیاهی زیر بغل

ادامه نوشته

ترمیم ناخن شکسته

ناخنهای زیبا و سالم، نه تنها دستان شما را زیباتر می کنند، بلکه باعث افزایش اعتماد به نفس شما نیز می گردند. در کل شکستن ناخن مساله خیلی مهمی نیست زیرا ناخن به سرعت دوباره رشد می کند.

ترمیم ناخن

ادامه نوشته

رازهای طبیعی طب چینی برای زیبایی پوست

در این فصل از سال پوست شما در معرض بادهای سرد و سوزان در بیرون از خانه و هوای گرم و خشک در داخل منزل قرار دارد و شما هر روز از مواد مختلف….

طب چینی

ادامه نوشته

بعد از نامزدی مرتکب این اشتباهات نشوید

بالاخره لحظه رویایی فرا رسیده است؛ حلقه نامزدی را در انگشت دارید و روی ابرها سیر می‌کنید. از همین حالا دلهره برگزاری جشن عروسی به دلتان افتاده و می‌خواهید که هر چه زودتر شروع کنید…

درست در همین لحظه بهتر است کمی صبر کنید و این مطلب را بخوانید چون اشتباهات ساده‌ای هست که معمولا عروس ها و دامادهای جوان در فاصله نامزدی تا جشن ازدواجشان مرتکب می‌شوند و در آینده نمی‌دانند که پیامدهای این تصمیمان نادرست را چطور جمع و جور کنند.


بعد از نامزدی

ادامه نوشته

کاهش چربی

علاوه بر این‌که آب انار خاصیت درمانی برای سرطان و بیمار قلبی دارد، در آب کردن چربی دور شکم نیز موثر است.

آب انار

ادامه نوشته

رنگ ابرو

همیشه یادتان باشد که اکسیدان مخصوص رنگ ابرو با اکسیدان رنگ مو کاملاً متفاوت است.

رنگ کردن

ادامه نوشته

چه دندان‌هایی باید روکش شوند؟

به گفته یک دندانپزشک، برای تغییر رنگ‌ دندان، اصلاح برخی نازیبایی‌ها، همچنین دندان‌هایی که با پوسیدگی‌های وسیع تحت درمان ریشه قرار گرفته‌اند، استفاده از روکش الزامی است.

مصطفی فاطمی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: به‌جز ترمیم‌های مرسوم و معمول یکی از روش‌های بازسازی دندان‌های به شدت تخریب شده، استفاده از روشی است که اصطلاحاً روکش نامیده می‌شود. در این روش بسته به نوع و جنس روکش از سطوح مختلف دندان برداشته شده تا فضا برای قرار گرفتن روکش (که شبیه قابلمه است) روی دندان فراهم شود.


دندان‌

ادامه نوشته

مقابله طبیعی با چین و چروک پوست

چین و چروک یک فرایند طبیعی از بالا رفتن سن بوده و تا حدی غیر قابل اجتناب است. ولی در عین حال لازم نیست آنها را به خودی خود رها کنید و به همه آن را نشان دهید، در عوض به صورت طبیعی با آن مبارزه کرده و روند آن را کند کنید:

چین و چروک

ادامه نوشته