انتخاب یک عطر خوب


اگر عطری رایحه خوشی را برای یکی از دوستانتان به ارمغان بیاورد این بدان معنا نیست که آن عطر برای شما هم همینطور خواهد بود. چیزهای زیادی هست که باید قبل از پرداختن پول برای خرید یک عطر بدانید. جدا از بودجه ای که برای خرید یک عطر در نظر گرفته اید، نکاتی دیگری هست که هنگام خرید باید مد نظر داشته باشید.




m8e8e05nfb64cveuvzxc.jpg


 

ادامه مطلب ...

با چه لباسی، کدام زیورآلات

همه ما خانم ها، موقع رفتن به مهمانی دردسر انتخاب لباس داریم پس از گذراندن این مرحله دشوار، دومین گزینه ای که به ذهنمان می رسد ، انتخاب زیورآلات وبه قول خارجی ها اکسسوری (accessory) است که با لباسمان ست باشد در اینجا با انواع زیورآلات و اینکه با هر لباسی از کدام استفاده کنیم و یا اصلا استفاده نکنیم..

gjagz97o124r8mh56iwa.jpg

 

ادامه مطلب ...

مراسـم خواستـگاری از دیــروز تـا امــروز

خواستگاری به معنای درخواست ازدواج است و عبارت از مجموعه تشریفاتی است که خانواده داماد برای درخواست ازدواج از خانواده دختر انجام می‌دهند. حالا تاریخچه رو ببینید که چی بوده و چی شده ...


4ov1yddjekfi90f1e68.jpg

 

ادامه مطلب ...

رسم شیدایی، رسم همسرداری

رسم همسرداری,زندگی زناشویی


در جوامع امروز، زندگی انسانها در تمامی ابعاد دستخوش تغییرات سریع و شگرفی شده است. بازتاب ماهیت پیچیده این تغییرات و تحولات در زندگی فردی و اجتماعی افراد کاملا محسوس و ملموس است. ازدواج و زندگی زناشویی و تشکیل خانواده نیز از این قاعده مستثنی نیست. زن و مرد به دلایل متعدد از جمله شناخت ناکافی از یکدیگر، انتظارات و توقعات غیر واقعی از ازدواج و همسر، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و مهم تر زا همه فقدان اطلاعات و مهارت های زناشویی لاجرم می بایست مسایل و مشکلات بسیاری را در ایجاد و حفظ و بقای زندگی زناشویی و روابط نزدیک و صمیمانه با یکدیگر تجربه کنند. 

ادامه مطلب ...

جمله های قشنگ شب بخیر

شبت شیک
شبت بهشت
شبت رنگارنگ
شبت ستاره بارون
شبت پر خاطره

 

7qhf9c5jnroeyfiw8r3f.jpg

ادامه مطلب ...

آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن برگزار می‌شود

هفدهمین آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن ۱۶ لغایت ۲۱ شهریور‌ماه ۱۳۹۲ برگزار می‌شود. 


w3tcqs5y9iiy68ne4wm7.jpg

ادامه مطلب ...

پولدارترین ایرانی کیست؟

به گزارش مجله فوربس که هرساله لیست پولدارترین افراد دنیا منتشر می کند، امسال در یک اقدام جالب، با معادل سازی ارزش دارایی افراد در مقاطع زمانی مختلف تا کنون، برای اولین بار لیستی را منتشر کرده است که در آن ۲۰۰ نفر که در طول تاریخ بیشترین ثروت را داشته اند معرفی شده اند.

ادامه مطلب ...

راههای شاد کردن دیگران در بد ترین شرایط

بسیاری از مردم جهان موفقیت را در شادی و شادی خودشان را درگرو شاد کردن عزیزانشان می دانند پس یکی از راه های موفقیت شادی است و شاد کردن دیگران شاه کلید شادی ماست... 

b3aenll756r04179unh.jpg
 
ادامه مطلب ...

با لب رژ زده غذا نخورید

این گروه از مواد آرایشی آنقدرها که به نظر می‌رسند زیباکننده ما نیستند؛ مواد شیمیایی، فلزات سنگین، باکتری‌ها و دیگر مواد خطرناک موجود در لوازم آرایشی، کرم‌ها و محصولات و اسپری‌‌های حالت‌‌دهنده مو می‌توانند اثرات مخربی روی سلامت فرد داشته ‌باشند؛ اما اگر این مواد مضر را بشناسید شاید بتوانید از آنها اجتناب کنید تا ضررهای ناشی از آنها را به حداقل برسانید. در این گزارش می‌توانید فهرستی از مواد خطرناک را ببینید و یاد بگیرید چگونه از خود در مقابل آنها محافظت کنید.این گزارش با توجه به تحقیقاتی تنظیم شده است که در مجله معروف فوربس منتشر شده بود.


 

ادامه مطلب ...

این خرافه های سلامت را باور نکنید

شنیده‌اید که می‌گویند نان گندم چاق‌تان می‌کند؟ یا بعضی‌ها معتقدند مصرف کلسیم باعث سکته قلبی می‌شود؟ وقتی علم دائم درحال تغییر است، پس نباید تعجب کنیم که حقایق عین الاکلنگ مدام این طرف و آن‌ طرف شوند! به همین دلیل سراغ 9 خرافه‌ای رفتیم که شاید به گوش شما هم خورده باشد؛ ببینیم کدام یک از این باورهای عمومی و خرافه‌ها واقعی هستند؟! 


ادامه مطلب ...

زندگی عاطفی را خود از این افراد قایم کنید!

مردم بسیاری هستند که همیشه و همه جا از روابط عاطفی خود با همه صحبت می کنند. آنها برایشان فرقی نمی کند کجا هستند و آیا طرف انسان قابل اعتمادی هست یا خیر؟ فقط حرف می زنند و همه جزئیات رابطه خود را تعریف می کنند. این افراد اصولا با همه، غیر از کسی که باید، در مورد زندگی خود صحبت می کنند. مخصوصا وقتی ناراحتی پیش می آید باید خیلی مراقب باشید که غم خود را با هرکسی در میان نگذراید. 


ادامه مطلب ...

هرگز این 7 قول را به فرزندتان ندهید

 والدین از وعده و وعید دادن به فرزندان خود به چند دلیل استفاده می کنند: برای رشوه دادن به فرزند جهت انجام کاری که خودشان می خواهند، اجتناب از برخورد احتمالی با فرزندشان، ناامید نکردن فرزند و ایجاد امید در او. ولی بچه ها وقتی نوبت به قول می رسد بسیار سمج می شوند و شکستن قول و عهدتان با آنها در واقع اعتماد او به شما را از بین می برد. 


d4hkzxrm5gytgd2onbyg.jpg

ادامه مطلب ...

8 اعتراف مردانه: چرا خیانت کردم؟

در ازدواج وقتی یکی از دو طرف خیانت می کند، طرف دیگر نابود می شود. همیشه روحش پریشان و ذهنش مشغول است که چرا؟ چه کم گذاشتم؟ چه کار کردم؟ چه نکردم؟ و ... اما این سوال ها بیهوده هستند. نتیجه ای جز تراشیدن روح آدمی ندارند.

مساله خیانت در همه دنیا هست و بیشتر میان مردان عمومیت دارد. در جامعه ما نیز این مساله هر روز بیشتر می شود. در میان آشنایان، دو نفری که تصور می کنیم خوشبختانه در کنار هم زندگی می کنند، ناگهان از هم جدا می شوند. یا دچار مشکلات بسیار می شوند و همه آن علاقه یک شبه از بین می رود. اما واقعا دلیل خیانت مردها چیست؟ چه می خواهند که ندارد؟ به دنبال چه هستند که در زن های دیگر پیدا می کنند؟ 


dge4a73g95hq0m8vncys.jpg

ادامه مطلب ...

خنده بازار

بچه که بودم یه بار مامانم خواست منو تنبیه مدرن کنه
منو تو انباری زندونی کرد منم اون تو شروع کردم به آواز خواندن با صدای بلند
یهو دیدم در باز شد مامانم با لوله جاروبرقی اومد دوباره منو تنبیه سنتی کرد!
.
.
.
من از بچگی ۱ستاره رو نشون کردم تو آسمون
میگفتم این ستاره منه وقتی فهمیدم چراغ دکل مخابراته کمرم شکست 



 
ادامه مطلب ...

ترک خوردن پل جدید خانه خدا

کمتر از یک ماه از افتتاح رسمی پل جدید التأسیس خانه خدا می گذرد. مدیریت آستان مقدس حرم مکی،‌ در مراسمی رسمی این پل را افتتاح کرد.


  ترک خوردن پل جدید خانه خدا

 

  ادامه مطلب ...

نخستین گوشی موبایل در ایران

حدود ۱۹ سال پیش در روز ۱۹ مرداد ۱۳۷۳ برای نخستین بار سیم‌کارت‌ وارد ایران شد.

به گزارش افکارنیوز، اولین سیم‌کارت‌ها به دست نفراتی در نهاد ریاست جمهوری رسید و این وسیله جدید خیلی زود به یک کالای لوکس در ایران تبدیل شد.

امروز دیگر ورود سیم‌کارت به ایران و به تبع آن ورود گوشی‌های موبایل به کشور به یک نوستالژی تبدیل شده است.

گوشی‌هایی که آن زمان مردم در دست می‌گرفتند تنها امکانات تماس و پیامک داشت و بسیار متفاوت با مدل‌های امروزی بود.


 نخستین گوشی موبایل در ایران


زعفران چینی هم رسید!

 عضو شورای ملی زعفران نسبت به توسعه کشت گلخانه‌ای زعفران در چین هشدار داد و گفت: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در کشوری مانند چین و تولید زعفران‌های تقلبی که عمدتا در امارات و هند تولید می‌شود خطر جدی برای این محصول استراتژیک و دارای مزیت ایرانی است. 


ادامه مطلب ...

استفاده از ریمل مفید است یا مضر؟

باورتان نمی‌شود که ریمل هم می‌تواند باعث به خطر افتادن سلامتتان شود؟ بهتر است نگاهی به پرسش و پاسخ‌های مطرح شده در ادامه مطلب بیندازید؛ شاید تصورتان عوض شد. 

 استفاده از ریمل مفید است یا مضر؟

ادامه مطلب ...

چهار «میم» مهم در ازدواج

ازدواج یک انتخاب بزرگ است. اما چه کسی این انتخاب را انجام می دهد؟ شما یا والدین تان؟ آیا «ازدواج خود گزین» به صلاح دختر و پسر است یا ازدواجی بر اساس نظر خانواده؟ 

6vp5xcgpvpy7sppmz6wz.jpg

ادامه مطلب ...

دارویی بنام فلفل تند

محققان دریافتند فلفل تند در پیشگیری از دیابت موثر است. 


فلفل تند را دارو بدانید

ادامه مطلب ...

دلمه مرغ و برنج غذایی متنوع و خوش طعم


دلمه مرغ و برنج غذایی متنوع و خوش طعم


تابه ای را روی گاز گذاشته و کمی روغن در آن بریزید و مرغ های پخته و خرد شده را در آن تفت دهید. 

ادامه مطلب ...

یا ازدواج کنید و بچه‌دارشوید یا بفرمایید از آن در خارج شوید!

تقریبا ۴ - ۵ سالی هست که زمزمه‌های پیری جمعیت و بالا رفتن سن ازدواج مسئولان را به فکر ارایه راه‌حلهای سریع‌الاثر انداخته است. در همین راستا کمیسیون فرهنگی مجلس طرحی را ارایه داده است که بر اساس آن اولویت استخدام با مردان متاهل فرزنددار، سپس متاهل، بعد زنان متاهل فرزنددار، و بعد زنان متاهل و آخر از همه، مجردان قرار دارند. 


rmwyji3oxtjsfeiw93fl.jpg

ادامه مطلب ...

ساعت سخنگو

دو دانشمند در دانشگاه ” لنکستر” بریتانیا موفق شدند یک دستگاه لیزری برای تخمین طول عمر انسان اختراع کنند.  ادامه مطلب ...

تدام زندگی مشترک

اگر به همسر و دوام زندگی زناشویی خود علاقمند هستید، بد نیست این نکات را به خاطر بسپارید


 

گروه پیک فان امیدوار است احساس خوشبختی همراه زندگی شما و همسرتان باشد.

ادامه مطلب ...