۷ گیاه مفید برای درمان سوء هاضمه

تمامی این موارد منجر به سوء هاضمه و بروز علائمی نظیر آروغ زدن، سوزش و درد سر دل و نفخ و حالت تهوع می شود. از جمله گیاهان موثر برای درمان چنین علائمی عبارتند از:

 

spices

ادامه مطلب ...

تمامی خطرات دوره نامزدی

او نه یک غریبه کشف نشدنی است و نه همسر بی چون و چرای آینده شما! مردی که در جلسه خواستگاری امروز جواب بله را از زبان شما شنیده، تنها نامزدتان است. کسی که قرار است چند ماه از شما فرصت بگیرد و به شما فرصت دهد تا یکدیگر را بیشتر بشناسید و جاده را برای رسیدن به یک مقصد مشترک صاف کنید. پس به جای آنکه روزهای نامزدی را به چشم یک بازی سرگرم کننده و خاطره ساز ببینید، از آن به عنوان یک فرصت تکرار نشدنی استفاده کنید و در این ماه ها، برای فهمیدن همه پیش نیازهایی که برای رفتن زیر یک سقف به آنها نیاز دارید تلاش کنید. عجله نکنید و فرصت را هم نسوزانید. شما در سرنوشت‌سازترین روزهای زندگی‌تان به سر می‌برید. قدر این فرصت را بدانید.


a072315113193102a

 

ادامه مطلب ...

کسانی که لاغری مفرط دارند این مطلب را بخوانند

بعضی افراد کالری های مصرفی را خیلی زودتر از بقیه می سوزانند. در واقع این افراد متابولیسم سریع دارند. رسیدن و حفظ وزن ثابت برای چنین اشخاصی می تواند مشکل باشد. سرعت متابولیسم ممکن است زمینه ژنتیک باشد اما عوامل دیگری مانند استرس، ‌قرار گرفتن در محیط خیلی گرم یا خیلی سرد،‌ نیکوتین، کافئین و تراکم ماهیچه ها نیز آن را تشدید کند. 


IMAGE635145748538073463

ادامه مطلب ...

«خود زشت پنداری» بیماری شایع خانم ها

مجله زندگی ایده آل: به یقین در اطراف خود فرد یا افرادی را دیده‌اید که چندین عمل زیبایی یا پوستی انجام داده‌اند یا یک عمل را چندین بار تکرار کرده‌اند یا دائم درمورد اندام‌های بدن خود نگران هستند و از شما سؤال می‌کنند! شاید شما با خودتان گفته‌اید «ای بابا! این چه کاریه و گاهی حتی به روی این افراد هم آورده‌اید که راستی این قسمت صورتت اشکالی نداره‌ها؟!» در واقع این افراد مبتلا به نوعی بیماری روحی روانی به نام سندرم «خود‌زشت‌پنداری» هستند و اگر بیماری‌شان درمان نشود دچار افسردگی می‌شوند و حتی ممکن است دست به خودکشی هم بزنند! اگر شما هم هرروز چندین ساعت از وقت خود را صرف نگاه کردن به چهره و اندام‌تان می‌کنید و احساس می‌کنید هر آرایشی که می‌کنید و هر لباسی که می‌پوشید و هر جراحی زیبایی‌ای هم که انجام می‌دهید باز هم زیبا نمی‌شوید بهتر است به جای گرفتن وقت ویزیت از جراحان پلاستیک و آرایشگران مختلف هرچه زودتر از یک روانشناس وقت بگیرید چرا که این بیماری می‌تواند زندگی‌تان را به کلی مختل کند و برای اطرافیان‌تان هم آزاردهنده باشد.

 

خود زشت پنداری

ادامه مطلب ...

باز هم از مزایای بهترین رژیم غذایی دنیا!

رژیم غذایی مدیترانه ای، روند پیشرفت بیماری دمانس (زوال عقل) را کند می سازد.

 

رژیم غذایی

ادامه مطلب ...

لطفا چهار زانو ننشینید

یک فوق تخصص ارتوپد به علل آرتروز وساییدگی زانو در جوانی اشاره و خاطر نشان کرد: تغییر شکل ایجاد شده در زانو، نشستن به صورت چهار زانو، عدم استفاده از دستشویی فرنگی، وزن زیاد و زیاد کارکشیدن از زانو از مهم ترین علل بروز آرتروز و ساییدگی زودرس است که بسیار شایع شده است.

 

چهار زانو

ادامه مطلب ...

روشی جالب برای آشتی کردن

این باور نیز اشتباه است! بسیاری از زنان و مردان از مجادله می ترسند، ترس آنان به طور عمده از این است که می پندارند مجادله یا خشونت نشانه شکست در زندگی زناشویی است. اما واقعیت چیست؟ مجادله در فضای خانواده نه خوب است و نه بد. خوب نیست؛ چون هر مشاجره یا خشونتی موجب از بین رفتن آرامش اعضای خانواده می شود و روابط گرم و صمیمی را سرد می کند. بد هم نیست، یعنی آن قدر فاجعه بار نیست که شما را فردی شکست خورده در زندگی زناشویی نشان دهد.


آشتی کردن 
ادامه مطلب ...

مصرف بیش از ۲ قرص سردرد در هفته، ممنوع

مصرف کمتر از این تعداد قرص مسکن نیز بهتر است چرا که اگر مصرف قرص مسکن برای سردرد بیش از این تعداد شود نوعی سردرد وابسته به دارو ایجاد می کند که درمان آن از درمان سردرد اولیه بیمار سخت تر است .

 

cprcpitqsj_5

ادامه مطلب ...

شباهت سبزیجات به بدن انسان

هویج حلقه شده شبیه چشم انسان است، مردمک و عنبیه و خط نوری که به چشم می‌رسد درست مانند چشم انسان می‌باشد. تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف هویج باعث افزایش جریان خون در عملکرد چشم می‌شود.

 

0.816884001364310363_jazzaab_ir

ادامه مطلب ...

با عسل بوی بد بدن تان را از بین برید

عسل ماده غذایی طبیعی است که خاصیت فراوانی دارد. 


بوی بد بدن

ادامه مطلب ...

وزن ایده آل برای خانم ها چقدر است؟

برای محاسبه وزن ایده آل چند فاکتور مهم باید در نظر گرفته شود .
اکثر مردم گمان می کنند که برای محاسبه وزن ایده آل خود ، فقط باید به قدشان توجه کنند اما حقیقت این است که برای محاسبه دقیق وزن ایده آل ، به غیر از قد ، جنسیت و اندازه استخوان بندی هم باید در نظر گرفته شود .


 وزن ایده آل
ادامه مطلب ...

چگونه عطر تقلبی را تشخیص دهیم

 عطرها از ۷۸ الی ۹۵ درصد الکل طبیعی به علاوه اسانس‌های روغنی ساخته می‌شوند. این‌که در هر عطری میزان اسانس روغنی به‌کار رفته چقدر باشد، اسامی مختلفی به عطرها می‌دهد که خوب است شما هم با آن‌ها آشنا شوید تا موقع خرید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

 

عطر تقلبی

ادامه مطلب ...

اگر شغلتان پشت میز نشینی است، بخوانید

مطالعات این محققان نشان داد افرادی که ۱۰ ساعت مداوم در روز پشت میز می ‌نشینند و حداقل به مدت دو ساعت متوالی حرکتی ندارند، ۳ برابر بیشتر در معرض خطر ابتلا به آمبولی و ترومبوز هستند.

 

index

ادامه مطلب ...

“پارسی جو” رقیب “گوگل” در ایران می شود

دکتر علیرضا یاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح طرح های کلان مرکز ملی فضای مجازی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، به محدودیت های ورود تجهیزات و تکنولوژی فناوری اطلاعات به کشور اشاره کرد و گفت: تحریم فرصتی است که بتوانیم روی این صنعت سرمایه گذاری کرده و از آن حمایت کنیم؛ برای مثال در زمینه تولید داخل ۲۰ سال گذشته مرکز تحقیقات مخابرات به سمت تولید تکنولوژی سوئیچ و روتر که تکنولوژی به روز دنیا بود حرکت کرد که اگر این تولید ملی هدایت می شد امروز شاهد کارخانه هایی در حد "سیسکو" در کشور بودیم.

 

1st

ادامه مطلب ...

حجامت از گذشته تا امروز

حجامت به عنوان یکی از روشهای درمانی در طب سنتی اسلامی و حتی از زمان یونان باستان و قبل از آن در چین مرسوم بوده است و امروز نیز با وجود گسترش طب نوین، عده زیادی هنوز از این روش برای درمان بیماری و ادای تکلیف دینی بهره می‌برند.

 

index

ادامه مطلب ...

نکاتی برای زیباتر شدن در روز عروسی

آرایش شما در روز عروسی به مواد اولیه به کار رفته، داخل سالن بودن مراسم یا فضای باز بودن آن، رنگ لباس یا موارد دیگر مشابه همین لیست، وابسته است.


روز عروسی 
ادامه مطلب ...

نکته که به شما کمک می کند کاغذ دیواری مناسب دکوراسیون منزل تان را بخرید

استفاده از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای منازل در دهه های گذشته رونق چندانی نداشت. علت این بی اقبالی هم متنوع نبودن رنگ ها و طرح های کاغذهای دیواری بوده است اما امروزه کاغذ دیواری ها به دلیل تنوع در رنگ ، شکل و جنس به یکی از اولین انتخاب های خانه دارها برای پوشش دیوارها تبدیل شده اند. 


کاغذ دیواری

ادامه مطلب ...

اگر بعد از شستن رنگ مویتان از بین می رود این کارها را انجام دهید

من چون موهامو مشکی کرده بودم مجبور شدم دکلره شون کنم. هر بار هم که آرایشگاه میرم همین ترکیب رنگی که شما گفتین ( دودی زیتونی ) برام میذاره.اما همیشه فقط با یه بار شستن رنگش میره و به زردی میزنه. همین که یه بار بعد از رنگ کردن میشورم رنگشون میره.خواهش میکنم راهنماییم کنید. 


شستن

ادامه مطلب ...

آیا ابراز احساسات به تقویت رابطه کمک می‌کند

هیچکس از زن غُرغُرو خوشش نمی‌آید – این واقعیت دارد. اما چیزی که ممکن است متعجبتان کند این است که مردها زنانی را که احساسات خود را درک می‌کنند و می‌داند چطور آنها را ابراز کند، تحسین می‌کنند.

 

ابراز احساسات

ادامه مطلب ...

سئوال و جواب درباره موهای زائد موهای زائد

هیرسوتیسم یا رشد بیش از حد موهای زائد در بدن خانم ها، معمولا با ابتلا به بیماری های غدد یا تخمدان پلی کیستیک مرتبط است. موهای زائد چه کم باشند و چه زیاد، برای خانم ها آزاردهنده اند.

 
موهای زائد
ادامه مطلب ...

برطرف کردن خط و خش صفحه نمایش آیفون

امروزه وجود صفحه نمایش‌های بزرگ در تلفن‌های همراه هوشمند، استفاده از این گجت‌های سودمند را فوق‌العاده آسان کرده، اما با همه مزیت‌هایی که این صفحه‌های نمایش دارند بدون عیب نیستند و آن، این که روی سطح شیشه‌شان به آسانی خط و خش می‌افتد و گوشی را از شکل و قیافه می‌اندازد. 

صفحه نمایش آیفون

ادامه مطلب ...

چگونه گرد و غبار را از بین ببریم؟

یکی از مشکلات زنان خانه دار پاک کردن گرد و غبار و زدودن آنها است چرا که گرد و غبار ها از راه های مختلف و از در ها و پنجره ها وارد خانه می شوند و بر روی وسایل مختلف می نشینند.
 البته غبارها همیشه از بیرون وارد نمی شوند بلکه گاهی بر اثر تجزیه طبیعی وسایل در خانه به وجود می آیند.

 
گرد و غبار
ادامه مطلب ...

آموزش ایجاد ایمیل یاهو با دور زدن تحریم

چند روزی هست که سایت یاهو در بخش ایجاد ایمیل جدید کد ایران را از سیستم ثبت نام حذف کرده است و برای همین دیگر ایجاد ایمیل جدید در یاهو برای ایرانیان غیر ممکن شده است، اما اکنون با این روش که در ادامه خواهید دید به سادگی میتوانید ایمیل جدید یاهو ایجاد کنید و تحریم را دور بزنید. 

ایمیل یاهو

ادامه مطلب ...

این اشتباهات نابودکننده زندگی مشترکند!

عشق مثل یک کودک نوپاست و درست مثل هر کودکی نیاز به مراقبت و توجه دارد. اگر مراقب آن نباشید به راحتی نابود می شود و زندگی شما را به خطر می اندازد. ما یاد نگرفته ایم در مورد رفتار با همسرمان آموزش ببینیم بنابراین اشتباه کردن اجتناب ناپذیر است. اشتباهاتی که افراد در مورد زندگی مشترک انجام می دهند، معمولا بین تمام زوج ها مشترک است. اینها رایج ترین اشتباهاتی هستند که افراد در رابطه با همسرشان مرتکب می شوند و با ارتکاب آنها پایه های زندگی مشترک را سست می کنند. این اشتباه ها را بشناسید و از آنها اجتناب کنید. 

زندگی مشترک

ادامه مطلب ...

از چه سنی برای کودکان موبایل بخریم؟

موبایل یکی از محصولات فناوری است که مزایای بیشماری دارد. به ویژه در این عصر که موبایل تقریبا همه کار می کند و علاوه بر تلفن، دوربین، کامپیوتر، حسابدار و … نیز هست . 

ادامه مطلب ...

روشی برای از بین بردن چروکهای اطراف دهان

از آنجایی که امروزه از بین بردن چین و چروکها و حفظ ظاهر شاداب و جوان برای مردم اهمیت بسیار زیادی دارد ، روشهایی مثل تزریق بوتاکس و ژل محبوبیت بسیار زیادی دارند اما خوشبختانه راه های بی ضررتر و کم دردتری هم برای صاف کردن این چین و چروکها وجود دارد. 

 

چروکهای اطراف دهان

ادامه مطلب ...

راهنمایی سریع برای آب کردن شکم

می توانید شکم خود را به راحتی آب کنید : راهنمای ۴ قسمتی ما برای خوردن، آشامیدن، و ورزش کردن شما را در هر زمان آماده پوشیدن لباس دلخواهتان می کند. 

آب کردن شکم

ادامه مطلب ...

بفرمایید چای سبز با خواص شگفت انگیز

بهترین خبر برای ۱۷۰ میلیون نفری که در دنیا به هپاتیت C مبتلا هستند این است که نوشیدن یک فنجان چای سبز می‌تواند در مقابله با این بیماری بسیار موثر باشد.  

index

ادامه مطلب ...

موز های سیاه معجزه می کنند!

یقینا موزهایی را دیده اید که دانه های سیاهی بر روی پوست آن بوده، شاید حس خوشایندی نسبت به این موضوع نداشته اید.


 images
ادامه مطلب ...

خواص دارویی عناب

پوست درخت عناب در جلوگیری از خونریزی مؤثر و میوه آن، خون را تصفیه و به هضم غذا کمک می کند.


index 
ادامه مطلب ...