کودکانه

بگوییم دوستش داریم

                               در آغوشش بگیریم

                                                          لمسش کنیم

                                                                          


در بازی اش شریک شویم

                                    گوش دهیم

                                                     بدون به زبان آوردن کلمه ای با وی حرف بزنیم




 


 - بگویید دوستش دارید: این جمله باید اولین چیزی باشد که کودکتان صبح ها، پس از بیدار شدن از خواب می شنوند و نیز آخرین جمله ای باشد که پس از شنیدن آن به خواب می رود. 

موقع دعوا و مشاجره و هر زمانی که انتظارش را ندارد بگویید که دوستش دارید.


- در آغوش بگیرید: هیچ مانعی برای در آغوش گرفتنش وجود ندارد.


- لمشس کنید: آرام به پشت او بزنید، بازوهایتان را دور شانه اش حلقه کنید، موهایش را به هم بریزید.


- در بازی اش شریک شوید: توپ بزنید، برای پرندگان داه بریزید، بادبادک هوا کنید و با او مسابقه دهید.


- گوش دهید، واقعأ گوش دهید: در حین گوش دادن جملاتی به زبان بیاورید که نهایت توجه تان را به صحبت های او نشان دهید. ( وای چه جالب) ( من اصلأ نمی دانستم ) ( بیشتر در این مورد توضیح بده )


- بدون به زبان آوردن کلمه ای با او حرف بزنید: به تماشای بازی او به مدرسه بروید. لحظه هایی که به شما نگاه می کند یا نگاهتان با هم تلاقی می کند، به او لبخند بزنید. علائم خاصی برای رابطه تان تعریف کنید که فقط خودتان دو نفر معنی آنها را بدانید.


نظرات 3 + ارسال نظر
پسر شنبه 29 تیر 1392 ساعت 18:49 http://iamman.blogfa.com

هوا گرم هست
من گرم تر از هوا
نه من داغم که هوا گرم هست
فقط یک حوا داغی آدم را می فهمد

خرید وبمانی شنبه 29 تیر 1392 ساعت 18:00

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

پسر شنبه 29 تیر 1392 ساعت 15:14 http://iamman.blogfa.com

هوا گرم هست
من گرم تر از هوا
نه من داغم که هوا گرم هست
فقط یک حوا داغی آدم را می فهمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.